dinsdag 3 november 2015

Gefeliciteerd

Vandaag is mijn lieve freubeldinnetje Mieke jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt met natuurlijk haar lievelingskleur paars. Ze "nult" vandaag dus het is niet zo maar een verjaardag maar een heel bijzondere en de uitgestanste 40 met een mooie vlinder pronken op de binnenkant van dit kaartje! 


De basis is een witte kaart van 15x15 cm.
Er op paarse cardstock en dan papier uit een groot blok van de Action.
De prachtige stans met de bloemen is van Marianne Design.
Een tijdje geleden kon ik in mijn grote pot vol knopen niet 2 dezelfde vinden, nou in mijn "lintenwinkel" had ik zowat hetzelfde probleem: het ene te smal, het andere te breed, te dik, te paars  etc.etc.!! Uiteindelijk voor witte seambindig van The Ribbon Girl gekozen en toch nog problemen om het er super netjes in te krijgen..... pfffffffffff wat hebben we het soms toch moeilijk hihi!! 
In de bloemen een paarse hotfixsteen en die zitten ook op de corners van Whimsey.
Gefeliciteerd is van Crealies. Het kleine vlindertje is gemaakt met een Mireille ponsje.

Zo gaaf om te zien dat ik met dit kaartje

                            

een topplekje heb gekregen bij die enige  Liftchallenge met gescheurde randjes,  wat een leuk begin van de nieuwe week!!
 
Groetjes vanuit een stralend Groningen, we hebben al heerlijk gewandeld in het zonnetje!!

Challenges:

38 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene, wat een beauty van een verjaardagskaart heb je voor Mieke gemaakt. Prachtige tinten, hij stráált zowat van het scherm hihi. Mooi is die stans met dat lint erdoor en je "probleem"heb je prachtig opgelost...de basiskaart is toch ook wit.
Gisteren zag ik al dat je een ereplaatsje had behaald bij de liftchallenge...top...gefeliciteerd hoor.
Liefs Miranda xx

Marleen zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Irene.
Erg mooi met deze zachte kleurtjes en de mooi mal met het lint erdoorheen.
Lieve groetjes, Marleen

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart is het geworden, Irene. Ontzettend mooi gedaan zo.
En gefeliciteerd met je top 3 notering!

Margo zei

Wat een mooie en elegante kaart Irene !
Zo herkenbaar dat knopen en lintjes 'probleem' :)
Gefeliciteerd met je top 3 !!! Dik verdiend hoor !
Groetjes
Margo

Anoniem zei

Wat een lief kaartje voor Mieke heb je gemaakt. Prachtig is deze nieuwe mal van MD. Maar ik kan me voorstellen dat het iedere keer weer even stoeien is met het lint. Dit past prachtig. Een hele mooie en sfeervolle kaart.
Groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
ja, dat lint is echt een gepriegel vind ik ook, was bij mij ook zoeken hoor, het mooiste is als het net iets té breed is..maar jij hebt uiteindelijk toch een mooi lintje gevonden..
Je kaartje is prachtig in deze lila tinten..de mal is super..mooi ook de bloemen, gaaf kaartje voor Mieke,
groetjes,
Ans
..en eindelijk weer zon in Hoogeveen, bij jullie ook ??

Wil Frutsel zei

Een prachtige kaart Irene, en ook je winnede kaartje mag er wezen, gefeliciteerd!!
xx Wilma

Sylvia zei

Hele mooie verjaardagskaart,Irene voor Mieke.Prachtig afgewerkt met het lint.Gefeliciteerd met je winnende kerstkaart.Hij was dan ook mooi en schattig met dat kleine rendiertje.

Groetjes,Sylvia.

Alma zei

Liebe Irene,
wie immer grandiose und tolle Kunstwerke. Die violetten Farben der ersten Karte gefallen mir wieder ganz besonders gut. Und der kleine Elch auf der Weihnachtskarte ... entzückend!
Herzlichst Alma

Sabine zei

Hartstikke mooi kaarjte. Leuke kleuren en ook mooie stanzen gebruikt. Gefeliciteerd met je plekje bij de lift-challenge. Liefs Sabine

Scraptastisch zei

Hoi Irene,
Wat is nu weer "nult" haha, vast een Groningse uitdrukking...ik heb er nog nooit van gehoord! Ben je niet aan het stoeien met je knoopjes, nu met je lintjes, hihi Herkenbaar hoor...zoveel spullen en nog niet het goeie kunnen vinden! Maar je bent een volhoudster en creatief, dus natuurlijk weer gelukt!!! En Mieke een hele mooie paarse kaart!!
En ik zag je top plek bij de lift challenge, zo prachtig gelift!!! dik verdiend! Het was hier heel zonnig vandaag en mijn vrije daggie was weer tekort, haha
Fijne avond, xx Gerie

Just me... zei

Oooooh Irene, ik heb nog met die nieuwe mal van MD ik mijn (virtuele) handen gestaan... Heb hem toch weer uit mijn mandje gehaald maar ga nu weer twijfelen...Ik ga nog even heel hard nadenken nu ik jou mooie kaart gezien heb.

Liefs,
Diana
xxx

Louise zei

Wat herkenbaar Irene, maar een troost je bent niet alleen hierin!
Mooi dat kaartje in die paarse tintjes, leuk zo dat lint door de stans, geeft een leuk effect!

Wow, wat leuk het is ook echt een plaatje hoor, gefeliciteerd!

Het was echt schitterend weer vandaag wat een verademing na die mist!


gr. LOuise

Marieke zei

Het is een schitterend kaartje geworden! Super gedaan, zal ze vast schitterend hebben gevonden! Het was hier ook super weer hoorde op de radio op de weg naar huis dat het in Limburg zelfs 20 graden was geworden! Gek hoor in november.

Liefs,
Marieke

corryskaart zei

hoi irene
een pracht van een kaart voor je vriendin en gefeliciteerd met je gewonnen kaart want die ziet er zeker erg mooi uit!!
groetjes corry

Anoniem zei

Haha ik zie het al helemaal voor me: zo'n grote pot vol met knopen en allemaal paartjes behalve van de knoop die je zoekt hihi. Lintenwinkels zijn een ramp wat dat betreft vind ik. Ze liggen altijd door elkaar want mensen stoppen de lintjes altijd terug in het verkeerde bakje ... Wat een leuke kaart heb je voor Mieke gemaakt! Heel subtiel om de cijfers aan de binnenkant te plaatsen en het lint zit er mooi in ;) Gefeliciteerd met jouw top 3! Dik verdiend :)
Xxx Chantal

Nancy Soetaert zei

Schitterende kaart Irene!
Ben bezig met een babykaartje met deze mal en de zoektocht naar het juiste lintje is erg herkenbaar. Ik vind de gaatjes alleszins redelijk smal ofwel zijn al mijn lintjes (en ik heb er best wel een grote lade vol...) veel te breed...
Zag jouw liftkaartje ook al blinken, tof hé!
lieve groetjes, nancy

Nicole zei

Geweldig mooi Irene, die Mieke boft maar met jou.
En in paars/lila.........prachtig!!

Gefeliciteerd met je topplekkie!! Weer dik verdiend hoor!
Liefs, Nicole

Sarah zei

Ik hou ook van paars en bij mij zou hij ook in de smaak vallen ! Je verdiende je plekje bij de liftchallenge ! Liefs Sarah
PS. Tof hé dat Erna me nog toevoegde ! Deze challenge doe ik op tijd mee !! Soms ( meestal ) gaat de tijd te vlug !

Antoinette Voorn zei

Prachtige kaart en het lint is mooi hoor! En gefeliciteerd met je top plekje!

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Irene. Ondanks met zoveel moeite met het zoeken van knopen en lint is het toch een prachtig geheel. ☺
Groetjes, Anja

Diny zei

Wat en prachtig kaartje Irene....erg leuk is het lint dat gevlochten is. Gefeliciteerd met je top plekje....dat heb je wel verdiend met de prachtige kaart!
Groetjes Diny

Angelique zei

Prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Ook al wat het even zoeken, dit lint staat er prachtig bij. Heel herkenbaar, een hele kast vol knutselspul en wat je zoekt zit er niet bij.
Gefeliciteerd met je ereplek bij de liftchallenge, was ook een supermooie kaart.
Lieve groetjes Angelique

Diana zei

Wat een mooi kaartje Irene!! Gefeliciteerd met je ereplekkie, verdient hoor want ook die kaart is schitterend!
Liefs, Diana

Trijntje zei

Hoi Irene wat een prachtige kaart is dit geworden. Wij zouden de mal eerst niet kopen maar nu wel besteld. Heb me laten verleiden. De kaart die jij ermee gemaakt hebt is prachtig. Mooi in de lila kleuren. Gefeliciteerd met je top 3 plekje. Ik ga nu zelf ook even met de kaarten bezig. Moest vanmorgen eerst een e-studie doen voor mijn werk moet er nog 1 doen. Dus het valt mee. Even doorzetten. zo'n zin in......Het weer is hier nu wel weer mooi! maar ja je kan niet alles. Morgen maar even wandelen of zoiets. Groeten Trijntje

Aartje zei

Wat een schitterende chique kaart heb je voor de jarige Mieke gemaakt. Schitterend.
En wat leuk dat je week met een top 3 plekje begon! Gefeliciteerd.
Groeten, Aartje

Colinda zei

Wat een mooie kaart, Irene!! Leuke bloemetjes!
Gefeliciteerd met je top 3 plek!!
Groetjes Colinda

Original handmade by Janneke zei

Hahaha, die opmerking heb ik nog nooit gehoord Irene...Maar dan ben ik vorig jaar november ook "genult" en wordt ik volgende week geéénd! Oeps, dat staat wel heel erg raar nu ik het terug lees LOL.
Je kaartje voor je freubel vriendinnetje is heel mooi geworden, prachtige paars tinten, zo krijgt het een persoonlijke touch.
Ik heb ook een restbak met kleinere stukjes lint.. soms is het zoeken naar een speld in de hooiberg!
Gefeliciteerd met je Top plaats, het is echt een schitterd kaartje met die gescheurde randjes.

Liefs Janneke

martine zei

Hoi Irene,
wat een schitterend kaartje
vind de mal ook super mooi
ook proficiat met je gewonnen plaatsje
liefs van martine

Adriana zei

Wat een mooie kaart en ik vind het juist wel heel mooi hoe je dit lint door de mal hebt verwerkt! Goede keus :-) Enne, terechte topplek met je liftkaart, want wat is ie leuk en origineel gemaakt!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn kaart vandaag. Ja, ik combineer altijd gewoon wat ik wil: geen idee welke merken elkaars echte concurrenten zijn en welke niet, daar let ik dus niet op, hi, hi.
Liefs Adriana

Lia zei

Eindelijk dus ook de zon bij jullie!
Wat heb je weer een mooie kaart in elkaar gezet. En die challenge bij Liftchallenge was inderdaad leuk! Je plekje in de top is dik verdiend!
Lia xx

PS: na correspondentie met Erica (Heidebloempjuh) is het blog euvel gelukkig opgelost! Fijn hoor, zulke behulpzame 'maatjes'!

Thea zei

Supermooi gemaakt voor Mieke en niets leuker om echte post te ontvangen! Gefeliciteerd met je top 3 plekje! Zelf ben ik er niet aan toe gekomen om aan deze challenge mee te doen, maar heb hem wel opgeslagen. Was een hele leuke.

Liefs Thea

Erica ♥ zei


Gefeliciteerd met je lift kaartje, is ook een mooitje !
En deze kaart is ook echt schitterend, ik vind die mal zo mooi ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Ik las vandaag ergens dat je problemen met je beeld hebt ?
Dat het trilt ? Heb je dat nog ?
Zou te maken kunnen hebben met dat je die betreffende pagina's op een
groter formaat hebt staan, op Blogger gaat dan soms idd het beeld knipperen....

Unknown zei

Mooi deze lila kaart en natuurlijk gefeliciteerd met je plekje in de top 3 van de challenge.

groetjes, Joke

Karin zei

Prachtig kaartje, mooi die kleurtjes, paars en wit! Ook je liftkaartje is leuk, proficiat!
Groetjes, Karin

Linda zei

Wauw! Deze zal je vriendin mooi vinden.
Ik in ieder geval wel hoor!!
Heel mooie tinten zo samen. Haha ja lastig soms hè? In je spullen zoeken naar het "goede" voor op je kaart.
Liefs, Linda

Cornelie zei

Leuk he?! Je kaart was ook zo mooi! Deze ook trouwens. Super van kleur. En wat een mooie bloemetjes!

Stephanie zei

So sweet thanks for playing along at Catch The Bug.