zaterdag 15 augustus 2015

Lachen!

                                                          
Soms zie je zo'n leuke challenge en dan moet je gewoon mee doen!!
Met het stralende zomerweer van de afgelopen weken is geel ineens niet meer zo'n moeilijke maar juist een heel vrolijke en frisse kleur en al helemaal in de vereiste combinatie met wit en zwart!


De basis is een kleine kaart van 15x11 cm.
Het DP is van Jillibean Soup "Yellow Sugar". De randen heb ik met zwarte inkt bewerkt en aan de boven en onderkant een zwarte notebookedge gemaakt met een Spellbinder.
Met de COL 1388 van Marianne Design heb ik het frame en de phototurners gemaakt uit hetzelfde cardstock als de notebookedge. Ook het piepkleine cameraatje is van Marianne Design en hoort bij Project NL COL1389. Daar zijn ook de stempels "lachen"-hier wit gemaakt met gelpen-,"leuk leuker Leukst"  en "Hi" van! 
Het filmrolletje is gemaakt met een stempel van KaiserCraft en een beetje golvend opgeplakt met foampads, de smileys zijn allemaal van de stempel die bij de MD-smartphone COL1359 hoort.
De stempel in het frame is "oh Snap van MFT a la Mode", ingekleurd met Promarkers en een veegje witte gelpen.

Mieke zit in het DT van Cards&Scrap en heeft zelf ook aan deze challenge meegewerkt. Dit kaartje heb ik dus aan haar gestuurd en ik hoop dat ze inmiddels echt weer wat te lachen heeft!!
 
Graag wil ik bij deze Anja welkom heten als nieuwe volger, leuk dat je er bij bent!!

Nu de bekendmaking van de winnares van de vrijkaarten voor de beurs in Den Bosch!!
Er waren 30 reacties op de blogpost maar veel blogdinnen vonden het ook te ver, anderen reageerden alleen op de kaart voor onze vrienden en zo bleven er slechts 8 over die lieten weten wel in aanmerking te willen komen voor de vrijkaartjes.
 
 
Ik heb Ben laten grabbelen en de gelukkige is ................................................
 
 
Dikke proficiat, ik ga je een mailtje met de kaarten sturen!                   

37 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een geweldig leuke en vrolijke kaart is dit geworden, Irene!

Diny zei

Hoi Irene,
Wat heb jij er een prachtig kaartje van eten te maken....schitterend!
Leuke afbeelding heb je gevonden!
En gefeliciteerd voor Danoesja.....wat gaaf om de kaartjes te winnen....veel plezier!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Misseke zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze kleurencombi Irene - helemaal super gedaan, het is een plaatje!

Groetjes,
Misseke

Blankina zei

Lekkere vrolijke kaart Irene, super!!
LG Blankina

Danoesja zei

Hoi Irene
Allereerst je kaartje is echt allerleukst en het zijn ook nog Bredase kleurtjes het geel met zwart hihihi.
Supergaaf dat Ben mijn naam eruit gehaald heeft voor de beurskaartjes, bedank hem maar namens mij en Miranda want we hebben er enorm veel zin in en kijken er echt naar uit, nogmaals heel erg bedankt Irene.
Liefs, Danoesja

Sarah zei

Wat een top van een kaart . Daar word je toch echt blij van ! Liefs ☆ Sarah ☆

Anoniem zei

Irene deze kaart is leuk, leuker, leukst! Ik vind hem zo ontzettend leuk en het tovert bij mij een grote glimlach! Ik weet zeker bij Mieke ook :) Danoesja gefeliciteerd met jouw gewonnen vrijkaartjes! Super leuk! Irene dank je wel voor de kans om deze te kunnen winnen :)
Groetjes Chantal

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Heel vrolijk met alle mooi details en kleuren bij elkaar.
Danoesja van harte gefeliciteerd en veel plezier op de beurs
Groetjes, Anja

Sylvia zei

Hallo Irene,

Wat een superleuke zomerkaart.Hier word je vrolijk van.Het filmrolletje is enig met al die kleine stempeltjes.En het kleine cameraatje past zo leuk bij het plaatje.Danoesja gefeliciteert met je vrijkaartjes.

Groetjes en een fijn weekend,
Sylvia.

Rosina zei

Een heel mooi kaartje irene...wat een leuk stempeltje.en daarbij die mooie bijpassende accentjes ....PRACHTIG....
en Danoesja gefeliciteerd met die kaartjes.....Ik heb er gisteren ook 2 gewonnen, dus nu gaan we er zeker naartoe...

groetjes Rosina

Bernadet zei

Wat een te gekke kaart is dit Irene.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Trijntje zei

Hoi Irene wat een leuke kaart heb je in de kleuren,gel-zwart gemaakt. Heel origineel! Danoesja gefeliciteerd met de vrijkaarten. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Irene,
ik hou van zwart/wit en één andere kleur,je hebt er iets moois van gemaakt, leuk dat Danoesja de kaartjes won,
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke én frisse kaart Irene, superleuk al die emoticons in die filmstrip (ga ik onthouden...hihi). De kleuren van deze challenge spreken erg aan, mooie combi vind ik het.
Leuk dat Danoesja je vrijkaarten gewonnen heeft want ik mag lekker met haar mee...hihi...bedank Ben ook maar namens mij..;p
Liefs Miranda xxx

Ans zei

Wat een super leuke kaart! Heel vrolijk!

Liefs Ans

Dora zei

Wat gaaf met deze kleuren.
je kaart hieronder vind ik ook erg mooi!
prachtig bloemen en afdrukje is mooi ingekleurd.

GerJanne zei

je kaartje is heel leuk! De kleuren combi is erg mooi. De filmstrip met de smileys is echt zo gaaf.
Leuk voor Mieke! Je details zijn weer mooi op elkaar afgestemd..
Groetjes,
GerJanne

Colinda zei

Lekker zomers!! Daar vrolijkt ze vast van op!
Vind het een erg leuke maar ook wel lastige challenge. Je kaart is super leuk gelukt!
Een fijn weekend,
Colinda

Renate zei

Je kaartje is echt kei leuk geworden, en lekker vrolijk.
Ook ik had het gevoel dat ik deze challenge niet kon overslaan.

-xies- Renate.

Plony zei

Wat een geweldige kaart is dit...echt supers. Ik houd helemaal niet van geel maar zo zie je maar weer dat je gewoon eens moet proberen en het resultaat bij jou is absoluut verrassend mooi.
Fijne zondag, xxx Plony

Lia zei

Jij bent deze uitdaging ook aangegaan en hebt er (zoals altijd!) weer een superleuke kaart voor gemaakt. Best lastige kleuren, maar wel heel vrolijk!
Komende weken is het aan mijn kant weer rustig......!
Lia xx

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Irene. Dus jij komt niet naar Den Bosch.

Groetjes Hanny.

Scraptastisch zei

Hoe verzin je zo'n kleuren combi?? En hoe fris en leuk, leuker,leukst is je kaart geworden Irene!!! Die tekst stempels van project NL zijn echt enig! De filmstrip met smileys prachtig en het kleine camaraatje ook, die had ik nog niet gezien! Het is weer een topper en Mieke een bofferd! Net als Danoesja, super dat ze je vrijkaartjes heeft gewonnen!
Liefs van Gerie

Linda zei

Hoi Irene,
Wat heb je een gave kaart gemaakt!
Mooi ingekleurd en leuke combi met die ProjectNL spulletjes!
Lieve groet, Linda

Sonja zei

Zeer leuke kaart en de kleurencombi vind ik ook wel te smaken.

groetjes,
Sonja

Sarah - Crea S zei

'n Hele leuke kaart en de kleurencombinatie is 'n echte hit! Zelf werk ik ook niet vaak met geel hoewel het m'n lievelingskleur is... Ik zag dat Danoesja haar superprijsje al gezien heeft, wat gezellig! Liefs, Sarah,
http://littlecreass.blogspot.be/

Thea zei

Zeker uit je comfortzone met deze kaart maar goed gelukt. Hoe bedenken ze nu zo'n combinatie, ik zou het ook niet snel pakken. Het is even geleden dat ik reageerde maar de vakantie (heerlijk zonder internet/wifi) is weer achter de rug en het gewone leven gaat weer beginnen. Wel een domper om na 4 weken zon een paar dagen herfst, hopelijk wordt het snel beter met het weer.


Liefs Thea
xx

Angela zei

Wat een dot van een kaart Irene.... ook dit gaat je goed af!! Toppie gedaan!!
xx Angela

Peanut zei

A delightful and fun project, Irene. The colours are so cheerful. Thanks for playing along with Polka Doodles Use Something New challenge.
x Asha (DT)

Nicole zei

Wat een hele vrolijke kaart inderdaad en die tekst is echt SUPER leuk hihih!!
Leuk afdukje ook en mooi ingekleurd.
Die zal Mieke wel errug leuk vinden.

Wat een bofkont die Danoesja!!

Je vorige kaart is ook een plaaaaatje. Echt supermooi van kleur en die oudjes.......heerlijk!!
Liefs, Nicole

Nicole zei

Wat een hele vrolijke kaart inderdaad en die tekst is echt SUPER leuk hihih!!
Leuk afdukje ook en mooi ingekleurd.
Die zal Mieke wel errug leuk vinden.

Wat een bofkont die Danoesja!!

Je vorige kaart is ook een plaaaaatje. Echt supermooi van kleur en die oudjes.......heerlijk!!
Liefs, Nicole

chanya13 zei

So cute and sweet card. Thanks for joining us in our Use something New Challenge at Polkadoodles Hugs Agnieszka DT

Ellen zei

Prachtige kaart in deze vrolijke kleurencombinatie.
Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

susiestacey zei

Adorable card.
Thank you for sharing at Allsorts 'Favourite colour' challenge and good luck x Susan x

Mummylade zei

Wonderful project. Thank you for joining our challenge at Allsorts!

Julie zei

Great card. Thanks for joining us at Cutie Pie challenge.

Shona Hamill zei

Fab card. Thank you for sharing with us at the Cutie Pie Challenge. Shona x