zondag 26 januari 2014

Call me

Het komt zelden voor dat ik twee dagen achter elkaar iets laat zien maar dit weekend kon het niet anders. Omdat ik laatst gewonnen had mocht ik gastdesigner zijn voor de nieuwe Challenge "use bakers twine and charm" op het Besties Aussie Blog en dit is mijn kaartje met een van de gewonnen digis.
 
 
De basis is een kaart van 15x15 centimeter uit witte cardstock. Het stippenpapier komt uit een tijdschrift net als "call me". Ik heb alles gemat op zwart cardstock en in het randje rondom het plaatje nog gaatjes geprikt - niet zo goed te zien helaas. Ik had geen bakers twine in de goede kleur en heb daarom witte haakkatoen een groen streepje met een Promarker gegeven.
De schattige digi (Tina Tatters image 973) is ingekleurd met Promarkers en witte pen. Midden op haar strik zoals altijd weer een grote plakparel en wat kleinere pareltjes op de hoeken geplakt. Bloemetjes en telefooncharm uit de voorraad en met de Dymotang Miss You gemaakt.

Wij werden wakker in een witte wereld. Er ligt zo'n 5 cm sneeuw en er schijnt nog meer aan te komen.....overal ouders en kindjes op de slee zooooo leuk om te zien. Maar eerlijk gezegd had ik stiekem gehoopt dat we langzaam richting lente en 20 graden zouden gaan, jammer dan *lol*!
Voor wie er van houdt: veel sneeuwpret!!!!!

43 opmerkingen:

Ghea zei

mijn complimenten Irene, je kaartje ziet er prachtig uit.
Liefs Ghea ♥

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Irene.
Hier geen sneeuw (gelukkig :o)
Wel is het koud en somber buiten.
Wat mij betreft mag de lente ook al komen.

Colinda zei

Heerlijk vrolijk kaartje!!
Succes met de sneeuw, hier is er gelukkig nog niks gevallen( wel regen), Colinda

Anita Meijer zei

Hier geen sneeuw gelukkig, maar voor het plaatje is het inderdaad wel heel mooi. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Irene, hij is super.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi irene
wat een leuke kaart en prachtig gekleurd!en wat slim om dat twine te kleuren met een stift!
hier niet een vlokje sneeuw maar een waterig zonnetje en juist sneeuw vind ik zo mooi om nar te kijken!
groetjes corry

LAURA KANT zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje is dit, Irene! Hele mooie kleuren heb je gebruikt! Hahaha, toch nog winter wonderland bij jullie en jij bent eigenlijk al startklaar om je tuin in te richten. Hier in het oosten helemaal niets, toch wel een beetje jammer hoor. Na die lange winters in Chicago met veel sneeuw, mis ik het nu toch wel een beetje. Dit jaar is het echt extreem koud daar en heel veel sneeuw.

Hugs, Laura

Sabine zei

Hartstikke leuk kaartje heb je gemaakt. Lekker vrolijke kleuren heb je gebruikt. Ik ben blij dat ik niet bij jou in de buurt woont, hier regent het vooral. Veel sneeuwplezier. Liefs Sabine

jolanda zei

Heel mooi kaartje.
Hier heeft het heel licht gesneeuwd, maar ook geijzeld, vandaar dat het hier een ijsbaan was vanmorgen

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat heb je Bestie supermooi ingekleurd. Leuke kaart heb je gemaakt. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Irene, mooie vrolijke kleurtjes. liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Ook ik zat niet te wachten op dit weer, wij hadden geen sneeuw maar wel ijzel, het was spekglad, je kaartje is super, mooie kleuren, helemaal klaar voor de Lente, liefs Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig is je kaart, heel leuk papier en zoooooo mooi ingekleurd.
hier 2 dagen mooi, zacht weer, maar aan het eind van de dag flink veel regen.
van mij mag de lente beginnen.

groetjes jolande

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Irene,
Jij misschien wel denken die is van blogland verdwenen. Mijn computer was nagekeken en ik kon niet meer bloggen. Als ik eerlijk ben komt het er ook zo moeilijk van. Sinds ik SU demonstratrice bent heb ik veel workshops en als we een teamdag hebben worden er altijd swaps ( kleine kaartjes of doosjes ) voor elkaar gemaakt. Maar even bij jou kijken. Je ben al bezig geweest met kerstkaarten zag ik. Dit kaartje vind ik zo vrolijk van kleur. Mooi op elkaar af gestemd en wat een leuke stempel.Ik heb toen de copics weg gedaan en soms een beetje spijt ** Ik hoop binnenkort ook weer eens wat te plaatsen en hoop dat het in het hoge noorden goed gaat. Wij nog geen sneeuw. Gezellige groetjes Lida

Jolanda zei

hier in het zuiden geen sneeuw te zien, maar wel heel veel regen...
super leuke kaart Irene:0)
grtz Jolanda

Alina zei

leuk, Irene, ik ben helemaal weg van de kleuren combinatie!

Scraptastische hobby zei

Wat een liefkaartje en toch door het zwarte randje hier en daar ook lekker stoer. En dat gaat makkelijk hè zelf bakers twine maken in de kleur die je wilt hebben! Heel geslaagd voorbeeld kaartje Irene....super!
Snowy groetjes van Gerie

Durvina zei

Wart een schatje, en dan van die prachtig frisse kleuren!
Wij hebben hier nog geen sneeuwvlokje gezien...., voor de kinderen zou het wel leuk zijn..., wie weet!!

liefs, Durvina

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een gaaf kaartje! Eigenlijk wel leeg voor jouw doen, maar zo komt het afdrukje heel mooi uit!
En ik hoorde het al en zag op foto's dat er sneeuw lag in het Noorden. Hier helemaal niets en die 20 graden komt er ook aan hoor! Alleen nog even geduld hebben!
Liefs,
GerJanne

cheryl zei

Oh wow hunny stuning love the colours and that super image hugs cherylxx

Anke zei

oh wat mooi Irene!
liefs Anke

Aartje zei

Jij hebt sneeuw, hier is het gewoon petweet. Regen! Dan heb ik toch liever sneeuw geloof ik.

Je kaart is een beauty, wat heb je haar weer prachtig gekleurd zeg. Vind het haar ook prachtig gekleurd.
Groeten, Aartje

Sarah - Crea S zei

Als dit kaartje op mijn mat belande zou ik je meteen bellen! Gewoon om je te vertellen hoe prachtig hij wel is Irene!
Ennuh, mogen we niet bij jouw op bezoek om wat sneeuwpret te beleven? Ik zie hier nog lang geen laagje van 5cm liggen :) Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Tina zei

Was für ein tolles Werk liebe Irene. Ganz wundervoll wie Du das Motiv in Szene gesetzt hast. Gefällt mir super gut.
LG Tina

Annemarie en Merit zei

Hoi Irene,

WAt een leuk en vrolijk kaartje, en stuur die sneeuw maar tijdelijk richting ons, hier waaien en regenen we weg dat is ook niets!!

Liefs Annemarie en Merit

Lenie zei

oh wat een schat van een kaartje.
groeten Lenie

Lia zei

Heel mooi kaartje, leuk ingekleurd en mooi papier,
groetjes Lia

marion zei

heel leuk, liefs, Marion

Aud Kirsten zei

Beautiful card:)
Thanks for joining us at My Besties Norge

Eva Gro zei

What a totally adorable card!
Love the colors, and the dotty paper rocks!!

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Irene, leuke frisse kleurtjes en mooi contrast met het zwart!
Lieve groetjes, Berlinde

Paulien zei

Je bent goed bezig Irene ;) mooi! Ook je eerdere kaartjes zijn heel leuk! Hier ook een witte wereld dus vandaag lopen glibberen in dorp en stad :) Veel knutselplezier en op naar de lente!

Paulien zei

Je bent goed bezig Irene ;) mooi! Ook je eerdere kaartjes zijn heel leuk! Hier ook een witte wereld dus vandaag lopen glibberen in dorp en stad :) Veel knutselplezier en op naar de lente!

Lotta zei

Gorgeous card! Thank you so much for joining PFP this week. Hugs Lotta

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi fleurig Bestie kaartje heb je weer gemaakt Irene! Het is zo raar, in de het noorden van Nederland is het sneeuw en hier was het gisteren heerlijk weer met een flauw zonnetje. Ik ben ook meer een lente type dus van mij mag het ook wel lekker lente zijn. Groetjes, Ingrid.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart echt een lieverdje .
Groetjes Doris

Ans zei

Een superlief kaartje, mooie kleuren.

Ben ook niet zo voor sneeuw en gelukkig lag het hier niet, geef mij maar het zonnetje.

Liefs ANS

Rachel zei

Hoi Irene,
Ik heb even rondgesnuffeld.....wat heb je een geweldig leuke kaartjes gemaakt! Heerlijk om even naar te kijken......wat heb ik een hoop gemist!
liefs Rachel

Andie's Space zei

Hi Irene,
What a great card. I love the image & the spotty theme is fab. Thanks for joining us at Passion For Promarkers & this week.
Hugs,
Andie xx

Nicole zei

WAUW Wat een bjoetie zeg!! En zooooooo mooi ingekleurd ook! Echt prachtig. Leuk met het stippenpapier, past precies bij haar kleding! Liefs, Nicole

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ben echt al veel te lang niet meer bij je langs geweest... Wat heb je weer een hoop leuke kaarten gemaakt!! En leuk dat je (af en toe) mee wilt doen met de 52 weeks challenge!!
Lieve groetjes, Yvonne

Inge zei

Lieve en frisse kleurtjes op deze kaart Irene en alweer een heleboel moois te zien op je blog!

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart, prachtig papier heb je gebruikt en die digi is ook super leuk.

Groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Irene

Wat is je kaartje weer prachtig, groen en blauw past zo mooi bij elkaar en je hebt mooi papier gebruikt.
Liefs, Danoesja