maandag 9 januari 2012

BABY

Vrienden van ons hebben vorige week gehoord dat er
een stamhoudertje op komst is. Ze hebben al een zeer
parmantige kleindochter dus een klein manneke er bij
maakt het feest wel compleet.

Bij de krant zat laatst iets dat me wel heel leuk leek om
als kaart te maken. Dus ik heb het heel voorzichtig uit
elkaar gehaald en bestudeerd en zo is onderstaande creatie
tot stand gekomen.


De basis is blauw/groene cardstock met een glittertje er in.
Daarop uit stippen en ruitjes papier geknipte driehoeken
en alle randen met blauwe inkt bewerkt. Op de 4 punten
een witte bloemeyelet. De linten hebben aan de binnenkant
een dikke knoop en vormen boven op een dubbele strik.
Al het papier komt uit een groot scrapblok dat ik meer
dan een jaar geleden bij de Boekenvoordeel heb gekocht.
Een vel was helemaal vol leuke plaatjes voor een meisje
of jongetje en daar heb ik de blokjes met BABY uitgeknipt.


De binnenkant is ook helemaal met papier bekleed.
De grootste stans van de Boekenvoordeel 1 keer uit blauwe
glanscardstock en de iets kleinere maat gebruikt voor de beeldige
digi van Mo Manning "I love it", gekleurd met Promarkers.



Op de achterkant nog een leuk randje geplakt en toen kon de
kaart op de post.

Allemaal weer bedankt voor de gezellige reacties en nieuwe
volgers van harte welkom op mijn blog!

Groetjes,



Challenges:

Elke kaart een feestje-96/geboorte
Mo's Challenge-116/anything goes
DDCC-146/new beginnings

64 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Irene, wat leuk bedacht zeg!! Super mooie uitvoering en ik vind de dubbele strik zo mooi! Oja...wat jammer van de pipoos zeg, ik ken de winkel zelf niet,wij hebben er hier geen een in de omgeving. Ze hadden Coosje gevraagd om wat kaartjes voor in de etalage te maken en nu dan voor een demonstratie. Ik vond het zo super leuk voor Coosje, dat ik dacht ik zet het op mijn blog. Maar goed, jouw ervaringen zijn dus niet zo goed met die winkel... Hopelijk heeft Coosje straks dan toch een volle winkel, hihi!Liefs Marianne

Annemarie en Merit zei

Hoi Irene,

Wat een prachtig vouwwerk heb je weer verricht, knap hoor om zoiets na te maken en zo lief met die mooie grote strik op de voorkant.

groetjes Annemarie en merit

Marianne zei

WAt een mooie babykaart heb je gemaakt.
Veel succes en groetjes Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Hoi Irene, ik heb heel wat gemist in mijn vakantie. Maar wat een mooie en leuke dingen heb je weer gemaakt. Deze babykaart is een schatje en het model ga ik onthouden. Zo leuk bedacht. En herkenbaar om dingen uit elkaar te halen voor een patroontje. Doe ik ook. Je verhaal over de hartjes mal van Cheery Lynn herken ik. Echter sinds ik de Vagebond heb, gaat het prima. Gebruik je wel de plastic malletjes die er bij zitten, want dat scheelt echt.
Ook ik ben beslist geen fan van de Pipoos. Ze zijn duur! Dan bestel ik liever via internet.
Groetjes Marianne

Unknown zei

Hallo Irene

Wat heb je dit weer mooi gemaakt doe ik ook wel hoor patronen uit elkaar halen ach we doen wat met onze hobby hahahaha maar je kaart is zo liefffffffff echt een schatje

Liefs Nellie

Alle mooie dingen zei

hij is weer prachtig! altijd fijn om even bij je te kijken
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

stempelfeest zei

Wat een schattig modelletje deze kaart! Heel leuk dat je meedoet met de allereerste uitdaging bij EKEF.
Groetjes,
Mariska

GerJanne zei

ha Irene,

wat leuk, zetten we bijna gelijktijdig een babyjongenskaart op ons blog. En allebei zo anders. Deze van jou is geweldig! Ik vind het altijd ook zo leuk om iets te bewaren en na te maken. het is je goed gelukt! En wat en bof met die boekenvoordeel. Dat blok van jou heb ik totaal gemist. Misschien omdat ik toen nog niet zo druk aan het scrappen was. Het is in elk geval heel leuk, met die letters en dat papier. Mooi dat je de binnenkant ook gedaan hebt. Maakt het net helemaal af!
Groetjes maar weer!

GerJanne

Angela zei

Wat een schitterende creatie Irene.... wat een idee!!!
grt Angela

Elly zei

Wat een mooi kaartje,leuk is het om zo je ideeën bijelkaar te zoeken.Het model is ook erg mooi!
Ga ik vast een keer van je lenen.
Prachtig zoals je de stempel hebt ingekleurd,het inkleuren met de markers gaat je goed af!
Succes met je challenge.

Groetjes Elly

Rachel zei

Wat een leuk idee, mooi model!!!
Je hebt een prachtig stempeltje gebruikt en leuke kleurtjes!
Schitterend kaartje hoor, groetjes Rachel

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat is íe leuk Irene, leuk modelletje, zo leuk gedaan met de blokjes met letters erop.
Je afdrukje vind ik helemaal geweldig.

groetjes jolande

Noriko zei

Hij is super geworden Irene.
Een kleinkind is altijd super leuk.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

marion zei

Wat een schatje Irene !! Prachtig kaartje. Liefs, marion

Aleida zei

Wat krijgen jullie een leuke dingen bij de krant! Wij alleen het nieuws (meestal slecht).
We hebben de voeten droog kunnen houden, ook al wonen we pal naast het Eemskanaal. De vriendin van mijn dochter had wel bericht gekregen dat ze zich klaar moesten houden om te worden geëvacueerd.
Gelukkig is alles met een sisser afgelopen.
Mooi kaartje heb je gemaakt. Eigenlijk heb jij dus ook "oud" papier opgemaakt!

groetjes,

Sonja zei

Héél leuk modelletje en die stamp is ook superschattig. Een mooi creatie neergezet met persoonlijke handtekening en al ;)

groetjes,
Sonja

Summer-design zei

Dat iets wat bij de krant zit je creativiteit kan aanboren, leuk is dat he. Vind ,m geweldig Irene!

Gr, Wietske

Aletta zei

Vind m helemaal geweldig, mooi papier en een superleuk modelletje en die grote strik staat er prachtig bij.

Gezellig dat je meedoet aan de aller1ste challenge van Elke Kaart Een Feestje.

Groetjes Aletta

Jolanda zei

wat een leuk model is dit Irene! weer eens wat anders:0) gaaf gemaakt hoor!
grtz Jolanda

Esther zei

Prachtig hoor.
Je hebt er weer wat moois van gemaakt.

Groetjes esther

Renata van Miltenburg zei

Je lijkt mij wel, ik zit ook altijd allerlei doosjes etc. uit elkaar te peuteren om ze van mooi papier na te maken :)

Hartstikke leuk dit model en het papier en afdrukje zijn ook top.

Super dat je mee doet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Irene, superleuk modelletje!!
Lieve groetjes, Berlinde

Lenie Hempen zei

Wat een schatje IRENE.
Hij is echt super lief.


Gr Leny Hempen

Ellen zei

Wat een leuke kaart Irene!
Weer eens wat anders dan een gewone gevouwen kaart;-)
Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje!
Groetjes Ellen

Home sweet home zei

Beautiful and stunning baby card,love the image and the papers are sooo cute and sweet.
I like the design too its a fun card.
Hope you have had a great day today.
Wish you a wonderful evening,hugs Merethe

Stempeltiger zei

Ohhhh diese Kartenform ist soooo schön liebe Irene! Eine richtige Überraschungs-Karte ...
Der kleine Junge mit seiner Eisenbahn ist auch herzallerliebst.
Ich wünsche Dir eine schöne Woche.
Ganz liebe Grüße
Swantje

stempelfreaks zei

Wat een prachtig model kaart heb je gemaakt zeg!! Leuk gedaan hoor.
Groetjes Astrid & Larissa

Marlies zei

Een hele mooie baby kaart Irene, heel leuk model met een prachtige dubbele strik erop! Mooi papier en een schattige digi, heel mooi gekleurd, ik dacht eerst dat het een plaatje was! groetjes, Marlies

Hanny zei

Wat super leuk Irene, Heel mooi model.

Groetjes Hanny.

Jitske zei

Hele leuke baby kaart geworden,
groetjes Jitske

Louise zei

Wat een schitterende kaart voor de nieuwe stamhouder, prachtige strik heb je erop gemaakt.

gr.LOuise

*mieke* zei

Heel mooi Irene en wat een leuk modelletje zeg! Moeten we ook maar eens samen gaan maken:-) Ik hoop snel een keer je kant op te kunnen komen... En natuurlijk super leuk dat je mee doet bij Elke kaart een Feestje!
groetjes Mieke

corryskaart zei

hoi irene
wat een leuke vinding zo de letters rondom, het is gelijk een heel ander kaartje dan standaard word gemaakt en ook nog een mooie binnenkant,eeeerrrrgggg llleeeuuuk
groetjes van corry

Margo zei

Wat een superlief kaartje !
Heel leuk modelletje !
Liefs
Margo

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super mooie en leuke kaart! Prachtig gemaakt! Erg origineel!
Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel origineel kaartje Irene, heel mooi en super schattig!
Groetjes van Jacqueline

Marijke zei

Hoi Irene,

Wat is dit een superleuk model zeg!! Schattig geheel heb je ervan gemaakt.Mooi met de strikken aan de buitenkant en dan een lief afdrukje aan de binnenzijde!! Heel origineel!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Christine zei

Wat een enig modelletje! Leuk bedacht van je, je maakte er een leuke babykaart van!
Liefs
Christine

arjette zei

Hoi hoi,

wat ontzettend mooi gemaakt zeg, superleuk model!!!!! Ik vind het prachtig!!!!!!

groetjes arjette.

Ans S. zei

Prachtige babykaart, ik vind het modelletje ook super leuk.

Groetjes Ans

Bettina L. zei

Wow this is one lovely envelope baby card. Love the gorgeous folding design with ribbons and gorgeous DP and that lovely coloured image inside. Thanks for playing at Dutch Dare Card Challenge and good luck. Hope to ee you back next thursday for a new challenge. Bettina xx

Cathy zei

What a fun, beautiful Baby Card. Love the explosion type card with the darling Mo image colored in the middle. Thanks for playing the Mo's Challenge this week.

Tamara Morton zei

Gorgeous card, Love it..
Hugs
Tamara

Nicole zei

Irene, wat een scheetje!!! Echt SUPERRRRRRRR lief. Een heel leuk modelkaart heb je gebruikt. Weer helemaal anders dan anders. Stempeltje heb je ook weer prachtig ingekleurd. Je hebt er weer veel tijd en liefde ingestoken volgens mij, maar het resultaat mag er zijn. Gaaf zeg die strik, echt superssss. Liefs, Nicole

Lia zei

Zo zie je maar: creatieve mensen zien overal mogelijkheden! Je kaart is echt heel mooi!! Ik ga het model een keer van je 'lenen' hoor!

Groetjes, Lia

cheryl zei

oh hun this is just brilliant,super shape and wonderful detail hugs cherylxx

Gea zei

het is een schatje van een kaart!
Heel koddig
Groetjes gea

Wybrich zei

ik zie het al.......je bent het nieuwe jaar al weer goed begonnen met prachtige kaarten!

Ans zei

Weer een super creatie, mooi vouwwerk, leif stempeltje al met al super.

Liefs Ans

Kaatje zei

superleuk kaartje!

groetjes,
Annika

Marian zei

Heel erg lief je kaartje en prachtig model
Groetjes

Elaine L. zei

So very sweet, Irene! Glad you joined us in Mo's Challenge.

Pat zei

Hi Irene. What a sweet card!! I love this Mo image...he's so adorable! And your coloring is beautiful! The colors and design work are just perfect! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene, Natuurlijk altijd leuk van allebei de soorten een. Wat een erg leuk kaartje heb jij al gemaakt. Een grappig idee zo'n uitklap kaart. Leuke stempel, ik ben er helemaal weg van. Heb jij deze stempel en zo ja, mag ik dan een paar afdrukjes van je kopen??
Mooi ingekleurd trouwens. Dat rondje met je naam komt me bekend voor. Alle gemaakte kaarten voor Theo bewaard hoor en ik wil dat model van jou met mijn buurvrouw nog eens namaken. gezellige groetjes maar weer.
doeg Lida.

Wendy ten Hove zei

Erg leuke vorm kaart, Irene! Super gedaan! Leuke verrassing zo, als je hem open maakt! Helaas ben ik het niet geworden bij de Paper Smooches DT oproep, maar wel een heeeeel goede andere kaartenmaakster, waar ik zelf ook fan van ben, dus kan ik echt niet over klagen, hi hi. Maar elke maand hebben ze ook een gast designer, dus dat probeer ik ook gewoon, toch nog een klein kansje dan dus!!
Groetjes en fijne dag,
Wendy

Liesbeth zei

Wat mooi, en leuk bedacht zo deze vorm Irene.
schitterende dingen heb je gemaakt de laatste weken.
gr. Liesbeth

Anneke. zei

Sorry, sorry voor mijn late reactie. Ben dus niet zo'n duizend poot zoals jij vaak denkt. Je kaart is schitterend!! Je hebt het plaatje ook prachtig ingekleurd. Jullie vrienden zullen hem ook vast heel leuk vinden.
Groetjes Anneke.

Naomi zei

hoi irene,

wat een ontzetend lief babykaartje! daar zullen de trotste nieuwe ouders vast heel blij mee zijn!

ps: je hebt er ook gelijk een nieuwe volger bij ;)

veel liefs
Naomi

CreaSjouk zei

Wat een leuk kaartje, net een klein cadeautje!
Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje zeg!
Heel erg leuk gemaakt!

Groetjes,
Nicole

Annette zei

Hoi Irene, wat een mooi stamhouderskaartje. Mooi ontwerp hoor! Het is zo leuk dat je niet meteen het hele kaartje ziet.
xoxo Annette

Anita zei

Irene wat een superleuk kaart. Dat je toch zo op het idee kunt komen voor een kaart.
Ze zullen er wel blij mee zijn

Gr. Anita

Cynthia zei

Wow Irene wat heb je er weer een mooie kaart van gemaakt en wat een leuk idee met de strik en hem dan open kunnen klappen. Super.

Groetjes,

Cynthia

Aartje zei

Hallo Irene, je denkt nu vandaag weer, he wat leuk allemaal mailtjes. Ik doe wat aan spreiding van de reactie, zodat je als je niets plaatst toch mail krijgt.... Nee hoor, ik zoek gewoon een excuus, loop namelijk weer eens gruwelijk achter met reacties geven.
Ik vind dit project wel weer erg leuk, verrassend dat je het moet open en dan iets leuks ziet. Vind je made by Irene stempel ook erg leuk.
Groetjes Aartje