zaterdag 27 augustus 2011

Cheers to you!

Volgens mij heb ik een nieuwe tic op scrapgebied en die
heet TAG/BOEKENLEGGER!!!!!!!
Dat komt natuurlijk heel goed uit want voor de Club van Tiets
moeten we er elke maand 1 inleveren en zo snijdt het mes
aan twee kanten.
Donderdag waren Mieke, Anneke en Anette een middagje
scrappen en het was me toch gezellig!!!!
We zouden een corner bookmark maken en dan denk je toch
dat ik hem wel helemaal had voorbereid dus appeltje/eitje....
nou niet echt dus.
De 3 dames hebben iets schitterends gemaakt en ik was van
de catering en ben ongeveer zo'n 20 keer 2 trappen op en af
gerend om weer even iets van mijn hobbyzolder te halen dus
wat had ik klaar................helemaal NIETS!!!
Maar wel weer heel veel goede tips gekregen en heel veel
plezier gehad en dat vind ik eigenlijk nog veel belangrijker!!
Wel heb ik een tag/boekenlegger voor een jarige vriendin
afgemaakt en die laat ik hierbij graag zien.



Het papier is van een minikit van CreaMotion en dat heb
ik gemat op bruin cardstock.
De klok en het kalendertje heb ik van internet en op een
stukje jute geplakt (dankjewel Mieke!).
De wijzers in de klok (met een bruine brad van Anette),
de onderste lichte bloem (uit een rest van ons behangpapier
en bewerkt met inkt) de takjes en het "haakje" aan het ticket
zijn allemaal van Crealies......eindelijk heb ik ze nu ook, jippie!!!!!
Het ticket en de tekst zijn van Whimsy en heb ik op een
labeltje geplakt dat in een vintage boekje van de Action zat.
Door het haakje een kantje dat ook boven aan de tag zit.
Tussen de  "behangbloem" heb ik gaas gelegd, daar op twee
gehaakte bloemen en een knoopje met  jute draadjes om het
af te maken. Boven in nog een grote vlinder van Xenos met inkt
en Stickles bewerkt.
Tussen de stortbuien door snel naar de brievenbus gerend en
nu maar hopen dat hij heel is aangekomen want de lijm was niet eens
droog!!!!!

Lieve groetjes en gezellig weekend allemaal.

45 opmerkingen:

Aartje zei

Jammer dat ik op de Veluwe woon en niet in het hoge Noorden. Ik had jouw wel die trappen op en af willen zien rennen. Ik zag het nu al helemaal voor me.
Je tag is prachtig geworden, wat een prachtige details heb je er op verwerkt. Je crealies spulletjes zijn gaaf.
Groetjes Aartje

Astrid zei

Wowww, wat had ik er graag bij willen zijn hihihihi, wat heerlijk dat jullie zo gezellig met elkaar gefreubeld hebben !! Waar zitten jullie dan in het hoge Noorden????
Jouw tag is in ieder geval super mooi geworden zeg, echt schitterende details, die takjes van Crealies doen het altijd zooooooo mooi !!!

liefs Astrid

Ingrid zei

tjonge jonge hij is weer schitterend hopelijk is hij goed aangekomen.
en die corner bookmak die komt vast en zeker ook nog wel
groetjes ingrid

corryskaart zei

hallo irene
als ik wist dat er in mijn regio zoiets te doen was,nou dan rende ik heel graag de trap op en neer,ha,ha!
maar je tag is in een woord geweldig mooi geworden! en ach dat trappen lopen daar val je ook nog van af en kan je een taartje meer eten:-))
groetjes van corry

Aleida zei

Hij is super geworden!
Jammer dat je zelf niks heb kunnen maken, maar het is een goede "les" voor de volgende keer. Alhoewel je natuurlijk geen kristallen bol hebt om te voorspellen wat je allemaal nodig hebt! Je blijft er wel slank bij, al dat traplopen ;-)
groetjes,

Thea zei

Hoi Irene,

Wow, wat een prachtige label/tag heb je gemaakt. Ik kijk mijn ogen uit, echt schitterend. Dit moet ik toch ook eens gaan doen, leuk als kadootje of zo maar eens weg te geven.
Zo te horen was het een hele gezellige dag!

Fijn weekend,
lieve groetjes Thea

Aletta zei

Het is zeker een prachtig tag geworden met al die mooie details.
Groetjes Aletta

Anette zei

Ach met een beetje hulp kom je een heel eind!.....;o)

Wilma zei

Hallo Irene,
Waar een heerlijke en gezellige freubeldag al niet goed voor is.....de lijn misschien? ☺☺☺
Je had de dames ook mee kunnen nemen naar je hobbyzolder, toch?
Je tag is in ieder geval heel erg MOOI en de boekenlegger houden we gewoon nog te goed.....dus tot een volgende blik.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

GerJanne zei

Hoi Irene,

wat een bof dat je zo gezellig kunt freubelen met anderen! Ook al kom je dan weinig aan iets voor jezelf toe, je hoort weer allerlei ideetjes. Ik ben een avond naar mijn scrappende collega geweest, niets gedaan, maar mijn oren tuitten helemaal. Zij heeft al heel veel ervaring en weet een heleboel foefjes. Zo leuk om ook van alles te zien!
Je tag is geweldig. Echt super mooi. En ik zag je rennen naar de brievenbus...hihihi, zo beeldend beschreef je het!

Groetjes,

GerJanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat mooi, schitterende details en je bloem helemaal geweldig.

groetjes jolande

Christa zei

super tag irene, jammer dat we zo ver vanelkaar af wonen anders had ik ook wel een middagje komen knutselen hihi xx christa

Alle mooie dingen zei

je bent lekker bezig geweest en wat gezellig dat je dat met een groep kan doen he?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

danielle zei

Hoi Irene.

Je hebt een prachtige boekenlegger gemaakt, valt bij mij in zeer goede smaak.

Groetjes, Danielle

Anneke. zei

Vond het donderdag ook weer heel gezellig! Tja,en als je "gastvrouw" vrouw bent heb je het zo'n dag best zwaar :lol)). Je tag is prachtig gewordn. Nu je ge klok nog even gemat hebt vind ik hem veel mooier uitkomen. Een plaatje!!
Op naar de volgende freubeldag! Helaas duurt dat nog even......

Groetjes Anneke.

Jolanda zei

Nou Irene, ik zou zeggen ga verder met je nieuwe 'tik', want ik vind je tag helemaal leuk! Grappig die mini-kalender. Wat leuk dat jullie zo gezellig hebben gefreubeld...
grtz Jolanda

chantal en sygrid zei

schitterende tag irene
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Stempeltiger zei

Wow ... was für ein wundervolles Tag liebe Irene!
Toll gestaltet und so viele bezaubernde Details.
Ganz besonders gefällt mir der Mini-Kalender und die Uhr. Verrätst Du mir, wo ich diese bekommen kann?
Ganz liebe Grüße und einen wunderschönen Sonntag für Dich.
Swantje

Riet zei

Ohhh wowww Irene,wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt.
Mooie kleur papier,en dan all die details.
Echt heel gaaf.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een schitterende tag! Je hebt helemaal gelijk bij mij gaat het ook om de gezelligheid en dat heen en weer rennen ken ik helemaal haha. Maar daartna heb je weer genoeg inspiratie om de mooiste dingen te maken en daar gaat het om.
Groetjes Jolanda.

Marlies zei

Je tic mag blijven hoor, wat een super mooie tag heb je gemaakt, geweldige details erop, je blijft ernaar kijken. Ik herken het samen knutselen en zelf niks maken helemaal, daar heb ik dus ook last van maar het is altijd wel gezellig!
groetjes, Marlies

Hanny zei

Irene wat weer een prachtige Tag!!!!Ja het is altijd gezellig als je met wat meer dames lekker kan freubelen. Ik doe het zo af en toe ook wel eens.

Groetjes Hanny.

marion zei

wauw schitterende tag en heerlijk zo'n middagje freubelen ! Heerlijk voor jullie allemaal dat jullie zo genoten hebben. Liefs, Marion

Elly zei

Op zo'n moment wilde je wel vleugeltjes hebben,het liefst wil je niets missen maar je rol als gastvrouw wil je ook niet vergeten...en eigelijk wil je ook nog iets leuks maken,best zwaar die freubelmiddag:-))
Gelukkig hebben ze vanalles voor je achter gelaten en je hebt er iets leuks van gemaakt,super tag!

Groetjes Elly

m@deliefjuh zei

zo zeg. leuk gemaakt! ziet er supers uit. helemaal af.

Lenie Hempen zei

Hoi Irene

Wat een prachtige Tag heb je gemaakt.
Echt super mooi gemaakt.
Verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Ans zei

Schitterend, helemaal mooi. Zal toch welk goed aangekomen zijn.

Liefs Ans

Durvina zei

Wat een schitterend mooi geheel.

liefs, Durvina

arjette zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt Irene!!!! Écht hééél mooi!!!
Als ik dat zo lees hebben jullie wel een heel gezellig dagje gehad, leuk hoor!!!

gr. Arjette.

greet zei

Wow, wat een prachtige tag en wat is er veel moois op te zien.
Knap hoor dat je dat tussen het traplopen door af hebt gekregen.
Samen aan de knutsel is altijd erg gezellig en inspirerend.

Groetjes Greet

Christine zei

Hij is prachtig Irene! Leuke details op een mooie manier verwerkt. Laat je maar volledig gaan met je nieuwe verslaving!
Liefs
Christine

Liberta zei

Hai Irene,

Nog bedankt voor je felicitatie en dat je mij erop wees dat ik een candy gewonnen had.

Deze boekenlegger is ook al weer zo mooi geworden.
vond die van je man al zo'n plaatje maar deze is ook super.
Ook leuk dat je de kalender op augustus heb staan en de verjaardag omcirkeld heb. Heel erg leuk.

Liefs, Lieb

Louise zei

Schitterend gemaakt, mooie detials erop kortom een plaatje.

gr.Louise

*mieke* zei

Irene, hij is echt heel mooi geworden! En het was inderdaad erg gezellig donderdag, voor herhaling vatbaar!
Groetjes Mieke

Son Ja zei

Das TAG ist wunderschön, die Kombination der Uhr mit dem Kalender find ich toll und die Blätter der Blume sind super dazu.
Das mit den Treppen kenne ich, meine Bastelsachen sind in einem Hobbykeller und ich muss also auch immer rauf und runter. Aber der Spass ist das wichtigste.

LG + eine schöne Woche
Sonja

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene,
Je hebt weer een gezellig stukje geschreven en het wordt gelezen merk ik wel. Leuk toch!!
Twee jaar geleden heb ik workshops gegeven en ik moest natuurlijk van alles aandraven. Gelukkig had/heb ik een kamer waar alle spullen staan en hoeft niet naar zolder. Nou......voor de lijn is het niet slecht. Als ik nu mensen krijg om gezellig te scrappen of kaarten te maken, komt het er ook vaak niet van om zelf iets te maken. Soms vind ik dat wel jammer. Maar het is mijn eigen schuld. Ik blijf toch een beetje "les geven".
Nu over je tag. Ik vind het geweldig. Mooi geheel en leuk die kelender en de klok. Die blaadjes heb ik ook. Zelfs een keer dubbel gekocht!! Soms weet je ook niet meer wat je hebt.
Gezellige groetjes weer.
Lida.
Ben jij nog niet naar je dochters toe of ga je binnenkort.

Wybrich zei

dat is best een leuke dag geweest lees ik, en dat je niets gemaakt hebt dat is dan niet anders. maar goede tips die je gekregen hebt zijn ook erg belangrijk en nuttig!
schitterend label heb je gemaakt, er zijn veel leuke details op te zien!

Jopie zei

Hoi Irene,
Nee hoor ik maak ze niet allemaal zo alleen voor mensen waarvan ik weet dat ze het waarderen. Maar even over je tic, nou ik vind hem weer geweldig mooi en wat gezellig dat jullie zo'n clubje hebben en lekker met elkaar knutselen. Jammer dat ik niet dichter bij je woont want dan kwam ik zeker ook. Ik geniet ook altijd vreselijk van je stukjes je schrijft ze met zoveel humor, ik geniet er telkens weer van.
Lieve groetjes Jopie

Gea zei

Ha die Irene,
Tja, de strijk, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan..
Ik word er nu al moe van.. ;-)
Die flesjes wil ik op kaarten gebruiken, al zijn sommige wat groot. Misschien ga ik die wel in een kijkkastje gebruiken of zoiets!
Groetjes Gea

Tamara Morton zei

Gorgeous tag Irene, I love all the details. Sorry to hear about your trip being cancelled.
Hugs
Tamara

crealinedance zei

Hoi hoi een prachtige tag.Gr.Nel

manuela zei

Hoi Irene,
Wat heb je dat schitterend gemaakt Écht hééél mooi!!!
en wat is er veel moois op te zien.
Knap hoor dat je dat tussen het traplopen door af hebt gekregen.
Samen aan de knutsel is altijd erg gezellig en inspirerend.

Groetjes Manuela

majo zei

Ik vind hem PRACHTIG. zoveel om naar te kijken. en erg mooi van kleur. Gr Majo

cheryl zei

oh so sorry your trip was cancelled hun,as for your tag its just stunning the images,and detail are just amazing love it hugs cherylxxx

cheryl zei

bless you for your kind words you left on my blog hun meant a lot love hugs cherylxx