zaterdag 15 oktober 2016

Christmas

Het is mijn DT-beurt op het CraftAddiction Blog en vandaag laat ik best veel zien dat NIET uit de webshop CraftAddiction komt maar gelukkig is Nicole een super lieve bazin en heeft ze er geen moeite mee: het gaat tenslotte ook om de inspiratie! 
Een groter contrast dan met mijn vorige kaart is bijna niet denkbaar ........zet je schrap hihi!!!


Bij het Kruidvat lag deze leuke houten stempel met wat bijpassend papier en zodra ik dat zag had ik een ideetje. Maar nu het af is denk ik: oops.......is dit wel kerst of meer iets voor Halloween of is die prul gewoon mega gestressed omdat de drukke tijd er weer aan zit te komen...........
OOOOOOH DEER OH DEER whahaaa!!


De basis is een kant en klare kaart van de Wibra, soms zo fijn om in voorraad te hebben en niet te hoeven snijden!
Het antiek grijze cardstock heb ik geembosst met de DF3417 cross stitching folder van MD.
Uit bronskleurig glanskarton (ook Wibra) de kruisjes gestanst en er volgens de stempel opgeplakt. Ik heb het gewei een beetje voller gemaakt en de open pek van het neusje heeft een zwart kruisje gekregen uit zwart glanskarton en daar is ook Christmas van Crealies mee gestanst.
De wiebeloogjes deden helemaal niet op tegen de achtergrond dus ik heb er nog een zwart rondje cardstock onder geplakt maar nu ziet hij er ineens echt een beetje griezelig uit  (MISKLEUN??).
De sterretjes heb ik uit een velletje papier geknipt en die kleur was de aanleiding om het rendier uit dat glanskarton te maken. 
Met een Spellbinders border heb ik uit het bronskleurige glanskarton rondom randjes aangebracht., Een beetje heel bling bling door de glans maar met Kerst glimt er zo veel dus kan dit er ook nog wel bij *lol*.

Mijn labelkaart 
staat in de


Altijd blij met zo'n opstekertje!

Fijn zonnig weekend allemaal,





Challenges:

ABCC/U=under the pile (cross stitch folder)
CCAYR-october/orange

25 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ha,ha hij is leuk je loensende rendier!
en gefeliciteerd met je top 3 notering, hij is ook heel leuk met al die labels.
Fijn weekend Irene!

Sylvia zei

Hallo Irene,

Superleuke kaart geworden.Mooie bijpassende embossing.Het rendier is wel grappig door de wiebeloogjes.Gefeliciteerd met je top 3 notering van je labelkaart.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Angela zei

GENIAAL Irene! Hoe kom je er op om de stempelafdruk te beplakken met allemaal bronskleurige kruisjes; geweldig! Vind je wiebeloogjes absoluut geen miskleun..... vind Rudolph inderdaad eerder verbaasd kijken naar al het werk wat er ligt te wachten op hem.
Heerlijk zo'n soepele 'bazin' :).
Proficiat met je top 3 notering.... het is ook een schitterende labelkaart!
Een heel fijn weekeinde
xxAngela

Joanne kramer zei

Super leuke kaart! Groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, ik vind hem wel komisch kijken Irene (een beetje hyper misschien maar wat wil je inderdaad met alle drukte die er aan zit te komen) Leuk om de kruisjes uit glans te stansen, springt er net iets meer vanaf.
Fijn weekend, liefs Miranda xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps Gefeliciteerd met je top 3 notering, was ook erg leuk al die verschillende labels op je kaart ;p

Scraptastische hobby zei

Hihi Irene wat toch weer vindingrijk!!! Toen ik deze stempel zag, dacht ik die is ook leuk om te borduren! Enig met de kruis steek folder en met kerst mag het qua glitter wel wat over de top! Wiebel ogen doen het altijd leuk, alleen de foto is lastigomdat ze scheel gaan kijken, haha En zo krijgt Rudolph steeds een andere uitdrukking! Het is je weer gelukt een bijzondere kei-leuke kaart te maken! En een mooie top 3 met je labelkaart is dik verdiend! Goed weekend!!!
Liefs Gerie

Marjan zei

Ik vind het een zeer originele kaart, dat rendier dat je zo priemend aankijkt! Mooi gedaan, je moet er maar opkomen!

Die top 3 notering is natuurlijk helemaal verdiend met deze prachtige kaart!

Sabine zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ik heb de stempel ook gekocht. En ik kon geen bronskleurig papier vinden, dus ik zal van de week even de wibra in rijden. Dank je wel voor je tip ;)

Liefs Sabine

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Irene.... ben ook weer aan de freubel geslagen...2 weken vrij dus even met de nieuwe MD materialen aan de slag gegaan.

Groetjes Hanny

Christa zei

Wauw wat gaaf lijken echt stiksteekjes wat een werk, super mooi xx Christa

Rosina zei

Een super leuke kerstkaart irene...heel mooi is deze kruisjes Rudolph en zeker die wiebeloooghe maken hem heel speels,,,

groetjes Rosina

Aartje zei

Ja deze is misschien wel een beetje over de top. Maar ja dat is ook wel weer eens leuk toch. En die wiebeloogjes geven hem ook wel iets aandoenlijks.
En je soepele baas die zou ik maar gewoon in ere houden.
Groeten, Aartje

Corrie zei

Héél apart gemaakt Irene,het lijkt wel een geborduurde kaart, echt super gaaf gemaakt met de hartjes eb=n de wiebeloogjes.
Leuk een top3 notering.
Lieve groetjes,Corrie

Misseke zei

Oh wat een gave originele kaart Irene - wat superleuk gedaan en een leuk ideetje om te liften .... oh deer oh deer ...😆😆😆. Ik vind hem helemaal super dus 😊.
Groetjes,
Misseke

Original handmade by Janneke zei

Hihi, een Halloween rendier!!
Je verhaal tovert weer een glimlach op mijn gezicht Irene.
Wat een leuke stempel en gaaf hoe je hem gebruikt hebt op deze kaart.

Groetjes Janneke

karien zei

Wat een leuke kaart
Groetjes Karien

Anita van Merode zei

Hoi Irene,
vind het een hele mooie kaart, knap bedacht!!!
Gefeliciteerd met je winnende kaart, en terecht!
Gr Anita

GerJanne zei

Hoi Irene,
Deze had ik inderdaad even gemist, maar wat is hij geinig! Goed bedacht! Dat kun je vast met meer borduurpatroontjes. En die ogen, wat zal de ontvanger schrikken als de enveloppe open gaat, hahaha. Maar ik vind het wel ontzettend leuk!
Groetjes,
GerJanne

Stella zei

Het is een hert en dan vind ik 'em al helemaal goed. Wat goed bedacht én gemaakt!

Lorraine A zei

Gorgeous cards Irene! I love how you did the cross stitch reindeer, I used the translate button to try to read how you did it! absolutely FABULOUS :-)

thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge
luv
Lols x x x

Kath zei

A fabulous card - I love the reindeer - thank you for sharing with us at Christmas Cards All Year Round.
Kath x

Chrissy zei

This is so clever...fabulous card.
Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...

Luv CHRISSYxx

Deanne Saunders zei

Adorable card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR 'ROUND (use a little or a lot of ORANGE) challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Dorte zei

Lovely Christmas card you are sharing,Irene, thanks for joining in with us at ABC Christmas Challenge,
Dorte x