dinsdag 15 december 2015

Kerst-Kadootjes

Toen ik door mijn voorraad kerstpapier ging kwam ik dit oude blokje van het Kruidvat tegen, ook zoo leuk!


De basiskaart is gemaakt uit witte Kraft-cardstock met ook wat grijzige spikkeltje dus dat past heel leuk bij het DP met veel grijs, zilver en de aqua-tinten en ook die enige brad met het cadeautje hoort er bij.
Ik wist direct dat ik bij dit papier de enige Mo Manning digi "North Pole Employee # 5533" wilde gebruiken en heb hem in precies dezelfde tinten ingekleurd met mijn Promarkers.
Op zijn muts zit Fun Flock en ik heb hem ook pluizige wenkbrauwtjes gegeven.
Uit zilvermetallic 2 sneeuwvlokken van MD er bij, met zilveren gelpen een stiksteekje getekend en het geheel verhoogd opgeplakt.

De volgende kaart is met een collegaatje van deze Elf, ik vind ze zo leuk!!!!

Met mijn lieve koekje

ben ik

en mag de volgende challenge guestdesigner zijn. Dat wordt dan de eerste voor 2016, mooi meegenomen!

Fijne dag,

Challenges:

29 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een gave kaart!! Heel leuk papier en jouw digi is zo gaaf hierbij, natuurlijk ook door je kleurkunst!
Van harte met je gewonnen challenge, het is dan ook een superkaartje met dat lieve koekmannetje!

Marja zei

Wat een leuke kaart ,is ook een hele leuke digi alles past precies bij elkaar...supermooi!
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Groetjes Marja.

Sylvia zei

Hallo Irene,

Super leuke kaart met de grappige digi en zoals altijd weer mooi ingekleurd.Alles past heel mooi bij elkaar.

Groetjes,Sylvia.

Sabine zei

Wat een gaaf kaartje. Prachtige kleuren combi en wat leuk dat flock-spul. Gefeliciteerd met je Monday-challenge! Liefs Sabine

Je@net zei

Wat een schattig kaartje, Irene. Vind 'm super mooi geworden. En gefeliciteerd met je winnende kaartje. Leuk, joh!

Sarah zei

Hij is super !! De kleurtjes vind ik gaaf maar ook het grappige elfje !!
En proficiat met je koekenmankaartje !!
Liefs Sarah

Anoniem zei

Het is inderdaad een leuk Elfje Irene en jouw kaart is ook super leuk! Ik ben benieuwd naar de volgende! Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! Dik verdiend hij is zo lief en niet aangebakken hihi :p
Groetjes Chantal

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Irene hij is ook enig en deze kaart is ook al weer zo leuk!
Groetjes Anita

corryskaart zei

hoi irene
wat een leuke kaart en de combi van papier ziet er ook super uit!!
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wat heb je mooi papier gebruikt voor deze kaart,ook de digi weer perfect ingekleurd..het is echt prachtig..
Gaaf dat je in de prijzen viel met je andere kerstkaart,
groetjes,
Ans

Margo zei

Wat een dot van een kaartje ! Inderdaad erg leuk papier ! Gefeliciteerd met je gastDT !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is-tie leukkk Irene. Zowel de grappige digi, het gave dp en dat flock-spul...hardstikke leuk om ook de wenkbrauwen ermee te bewerken. Gefeliciteerd met je behaalde prijs, het was ook een dot van een kaart...;)
Liefs Miranda xxx

Nancy Soetaert zei

zo mooi als alles zo mooi samen past!
supers!
en tof dat je gastdesigner mag zijn dankzij dit niet aangebakken gingermanneke!
groetjes, nancy

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart met een schattige elfje. Het papier en elfje passen perfect bij elkaar en zoals je denk ik wel weet, ik houd van alles bij elkaar passend LOL. Het lief elfje is ook prachtig gekleurd.
Leuk dat je GDT mag zijn, gefeliciteerd! groetjes, Marlies

GerJanne zei

Hoi Irene,wat leuk dat jij dat witte kraft ook hebt. Ook bij Nicole besteld zeker? En dat blokje is gaaf zeg! Heel mooi papier en je elf heb je geweldig ingekleurd!
Gefeliciteerd met het winnen van de challenge! Het is een top kaartje, dus dik verdiend!
Lieve groetjes,
GerJanne

Wil Frutsel zei

Hoi Irene, wat een prachtige kaart in een mooie kleur. De elf vind ik superleuk en prachtig ingekleurd. Gefeliciteerd met je gingerbread toppertje. Het is dan ook wel dik verdiend want het is een juweeltje!!
xx Wilma

Plony zei

O wat schattig......wat een leuke kleurtjes en wat een geweldige digi. Die heb je heel goed uitgekozen Irene.....Wat een geslaagde combi en....wat een geslaagd kaartje. prachtig.
Liefs van Plony

Jacqueline Presentje zei

Wat is die elf leuk !!!! Prachtige kleuren en kerstachtergrond.
Erg leuk dat je volgend jaar guestdesigner mag zijn. Heel veel plezier en succes.
Alvast hele Fijne Dagen !
Groetjes, Jacqueline

Diana zei

Hij is geweldig Irene, Mooie kleuren en een supergave stempel!!
Liefs, Diana

Colinda zei

Wat zijn wij toch rijk met al die vergeten schatten in onze voorraad!
Het is weer een erug leuk kaartje!
Gefeliciteerd met je GDT plekje een goed begin voor het nieuwe jaar!
Groetjes,
Colinda

Diny zei

Wat een gave kaart Irene....schitterend!
Groetjes Diny

Thea zei

Ik ga de reactie van je elfjes onder deze zetten omdat ik dit de mooiste vind :-) Prachtig ingekleurd en goed gekozen combinatie van kleuren! Laat ze maar lekker doordansen, wellicht wordt het een winterdansje ben de "zomer" spuugzat wahaaa!

Fijn weekend!
Liefs Thea

Linda zei

Deze vind ik gaaf qua kleuren.
Mooi bijpassend zo.
Lieve groet. Linda

N-Eva zei

Fabulous....love the colour tones and the design is gorgeous... Thank you for sharing your wonderful project at Holly Jolly Christmas challenge. Good luck . Neva

Stella zei

Ik ben de gelukkige ontvanger van dit juweeltje. Helemaal mijn kleuren en zo supermooi gemaakt! Ik weet dat je graag inkleurt en eerlijk gezegd vind ik je de allerbeste op dat gebied. Deze winter-elf (zo noem ik ém) heeft een mooi plekkie gekregen. Super!
XXX

Eileen zei

This is such a fun image and beautifully coloured. Love the papers you have used and great layout. Unfortunately you don't state what medium you used to colour it.
Thanks for sharing
Eilen x

The Crafty Den zei

Beautiful card Irene. I love the image and your papers are gorgeous. Thanks for joining in with our Mega Christmas challenge over at PFP. Don't forget to come back on 5th Jan 2016 for our new challenge and to find out if you are one of our lucky winners. Hugs, Denise x

Eileen zei

My apologies Irene, I missed the part that said you used Promarkers. It is a really beautiful card and I love the colours you used.
So glad you joined us for our Mega Christmas challenge.
Eileen x

Kim Bell zei

Stunning card love your designer paper perfect for this image. Thanks so much for joining us at Mo's Digital Stamp.
Hugz
Kim