woensdag 11 juni 2014

Allerlei leuks


Vandaag geen creatie maar een aantal leuke berichtjes:

Om te beginnen heeft Mieke me gevraagd iedereen die haar verrast heeft met een kaartje heel hartelijk te bedanken. Ze heeft echt heel veel post gehad en het heeft haar goed gedaan.
Ze werkt nu keihard aan haar zware revalidatieprogramma en het afbouwen van haar medicijnen, het is een vechtjas dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze het gaat redden!

Dan is het niet alleen heerlijk weer (zelfs een beetje te warm naar mijn zin op sommige dagen) maar het is weer bofbipsentijd zoals Mieke dat wel eens heeft genoemd want...................
 
met dit berenkaartje
 
 
 
 
ben ik bij DCL als winnaar van de gekozen, mag ik straks gastdesigner zijn en heb ik deze prachtige vintage stempel van Hobbysjoppie gewonnen!
  
                                                        
 
En ben ik ook bij SSS op een gedeelde gekomen en mocht ik 3 digis kiezen.
 
De jarige Christa heeft maar liefst 40 schitterende kaarten voor haar 50e verjaardag gekregen en tot mijn grote vreugde zit mijn kaart in de top 3 en mag ik straks bij Harlekino gaan inkopen. 
 
 
Mijn week kan niet meer stuk, dat zullen jullie wel begrijpen!!!
                                        
 

39 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihihi, ik zeg niks. Ben echt niet helderziend hoor, Irene!!

Mariëtte zei

Wauw, wat een leuk nieuws! Wat een prachtige berenkaart, hij is echt heel mooi. Groetjes Mariëtte

Danoesja zei

Hoi Irene
Gaaf al die prijsjes, geniet er maar lekker van, ik ben wel heel benieuwd wat je met die mooie vintage stempelset gaat maken.
Liefs, Danoesja

Rosina zei

Heel leuk al die prijsjes Irene....je berenkaaartje is super mooi ....een verdiende prijs...en ook je kaartje voor Christa is prachtig....heel persoonlijk met die foto erop
en ook dat Mieke zoveel kaartjes heeft gekregen om haar op te beuren is fijn te horen....

groetjes
Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk Irene al die leuke nieuwtjes!!! Supermooi die stempelsheet, ben benieuwd wat voor moois je daar weer voor verzint...Geniet van alle lof...wat is bloggen toch leuk hé? Lieve groetjes Miranda

Anke zei

Wat leuk, gefeliciteerd meid! Fijn om te horen dat Mieke zoveel post heeft gehad, nu maar hopen dat ze zich snel wat beter gaat voelen.
Liefs Anke

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat een superleuk kaartje. Heel lief en stoer. Groeten Trijntje

Wil Frutsel zei

Je bent ook werkelijk een echte bofbips met al die prijsjes, en de kaart voor Crista is ook wel prachtig hoor. Ik ben niet verbaasd.
liefs Wilma

Aartje zei

Gefeliciteerd, het waren allebei dan ook wel hele leuke kaarten.
Groeten, aartje

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat leuk dat je bij DCL de challenge hebt gewonnen en GD mag zijn ook je andere prijzen zijn natuurlijk leuk, je bent echt een bofbips, liefs Ans
p.s. ik mag morgen weer naar huis..het is allemaal prima gegaan..

Paulien zei

Bofbips!! ;)

Blankina zei

Dat is allemaal super nieuws Irene, ik had je mooie kaartje al gezien bij de winnaar posten..Gefeliciteerd,
Ciao uit een super heet Italie,
Blankina

Ingrid Reyners zei

Jij bent een echte bofbips! Leuk zeg wat een geweldig leuke nieuwtjes allemaal, gefeliciteerd met je top plekjes, en natuurlijk met dat moois wat je hebt gewonnen. Dat doet een mens goed! Geniet er van, het is je gegund Irene. Groetjes, Ingrid.

Diny zei

Wat leuk nieuws allemaal Irene.
Je kaartjes zijn ook echt heel erg mooi hoor....dus wel verdiend zou ik zeggen!

Groetjes Diny

Colinda zei

Gefeliciteerd met je prijzen!!
Super leuk!!
Vond het maandag ook erg heet, kwam niet veel uit mijn handen, ben blij dat het weer een beetje is afgekoeld.
Een fijne dag,
Colinda

Je@net zei

Zo hé......ja, dan ben je met echt een bofbips :o)
Gefeliciteerd met al die leuke nieuwtjes en prijzen. Super leuk, joh!
Nog een fijne dag!

cheryl zei

oh hun both of these cards are just brilliant super layouts,colours and image,s just love your style hun so so beautiful hugs Cherylxxxxxx

Anoniem zei

Gefeliciteerd, jouw week kan niet meer stuk. En je kaartje is een scheetje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Heel erg leuk dat jij straks onze gastdesigner bent! En van harte met je top 3 plaatsje bij Christa! Het is ook een erg leuke kaart, met die naam in de filmstrip en haar fotootje erbij! Leuk hoor, shoppen bij Harlekino!

corryskaart zei

hoi irene
van harte gefeliciteerd met al je prijzen!!! wat ben je toch een mazzelkont,haha kan je niet eens een beetje mazzel mijn kant op sturen?
veel plezier met alle eer en prijzen!
groetjes corry

Durvina zei

Wat heerlijk zo!!
En daar mag je allemaal best trots op zijn ;)
Geniet van alles, enne ik geniet natuurlijk ook mee bij Christa!

liefs, Durvina

Misseke zei

Haha je bent een beetje een bofkontje Irene maar hartstikke leuk toch. Gefeliciteerd met al je prijsjes en geniet ervan!
Groetjes,
Misseke

Sarah - Crea S zei

Wat leuk! Gefeliciteerd met je prijsjes! Geniet ervan! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je prijzen, je bent een echte bofbibs.

Groetjes Ans

LAURA KANT zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes, Irene! Je maakt ook altijd van die prachtige kaarten! Heerlijk zoveel goed nieuws! Heel veel succes met het gastdesignerschap!

Hugs, Laura

Anoniem zei

Gefeliciteerd Irene het is je helemaal gegund hoor.
groetjes Joke

Lenie zei

gefeliciteerd met je prijzen maar alle kaarten zijn ook prachtig gemaakt.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een schitteenrede kaarten en mooie prijzen!!! Toppie... bofferd!

Ans zei

De week kan zeker niet meer stuk!!!! Maar met zulke mooie kaartjes kan het ook niet anders dan in de prijzen vallen!
GEFELICITEERD

Liefs Ans

Ans zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ans zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Pop's Cards zei

Beautiful creations sweetie,I have a few more team posts to do so cannot close my blog while the end of the month :0) hugs Pops x

Henriëtte zei

Zeker een goede week voor je Irene. Gefeliciteerd met al je prijzen.

groetjes Henriëtte

Marijke zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen en geniet er maar lekker van!!

Groetjes,
Marijke

Nicole zei

een MEGA bofbips Irene!! En wat een gave stempel heb je gewonnen. Echt supermooi. Ook nog GDT zijn en drie digi's gewonnen..........heerlijk voor je meid!! En met deze hele persoonlijke en originele kaart ook nog eens in de top bij Christa.......ja jouw weekend kan niet meer stuk. Welverdiend allemaal hoor en een hele dikke proficiat met alles!!
Liefs, Nicole

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Proficiat en genieten van die prijsjes!

Groetjes,

Gea zei

poe hee gefeliciteerd! wat een mooie prijzen heb je gewonnen zeg!
Veel plezier ermee ennne.. wel laten zien wat het wordt he!

Cornelie zei

Vet in de prijzen gevallen, wat heerlijk, en wat een mooie kaarten! Het beertje was van mij ook een favoriet! Veel plezier met je prijzen!

Scraptastische hobby zei

Hoi irene,
Bij jou dus ook een prijzen gekte!!! het beren kaartje was wel heel erg cute hoor!!
Je wordt er bijna verlegen van toch? had ik tenminste wel, hihi. Maar ook heel tof natuurlijk en geniet er ook maar van!! Een prachtige stempel heb je gewonnen zeg!! En 3 gave digi's en nog shoppen van Christa wat wil een mens nog meer!!!
Hoe is het met je slakken? hebben ze het hazepad gekozen? of zitten ze bij de buren, hihi.
Lieve groetjes van Gerie